به گزارش سینماپرس، علیرضا دبیر ضمن اشاره به چگونگی به رقابت پرداختن گیم های ایرانی با تولیدات خارجی، بیان کرد: با تولید و ارایه بازی های خوب و جذاب رقابت با تولیدات خارجی شکل می گیرد و مخاطب به سراغ گیم ایرانی می آید.
عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر تهران، ادامه داد: تولیدکنندگان بازی های رایانه ای ایرانی باید با موضوع های روز و متنوع، به طراحی و عرضه بازی بپردازند و مخاطب را در مقام مقایسه با آثار خارجی و انتخاب درست یعنی استفاده از کالای ایرانی ترغیب کنند.
دبیر تاکید کرد: بازیسازان و فعالان در این عرصه باید با افزایش محتوای بازی ها بر طرفداران خود در بازار گیم بیفزایند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین یادآورشد: با محدود سازی غیر منطقی عرضه بازی های خارجی نمیتوان مخاطب را به تهیه و استفاده از تولیدات داخلی که هنوز با استاندارهای روز گیم فاصله دارد، ترغیب کرد.
وی ادامه داد: تا زمانی که در صنایع مختلف، تولیدات داخلی در کنار تولیدات خارجی مقایسه نشود نمی توان در هیچ زمینه ای پیشرفت داشت.
دبیر در پایان برگزاری نمایشگاه ها و همایش های تخصصی و جذاب با محور بازی های رایانه ای در کشور را گام مهمی در جهت معرفی تولیدات داخلی و شناسایی نیاز مخاطب برشمرد.
انتهای پیام
ارسال نظر